zarezerwuj stół 790 530 506



REGULAMIN ŁÓDZKIEJ LIGI BILARDOWEJ " OPEN " SEZON 2022

Inauguracja 27.01.2022 r.

1. Organizator i miejsce rozgrywek: Klub Frame, Łódź, ul. Narutowicza 7/9

2. Zawodnik może przystąpić do turnieju tylko po uprzednim wniesieniu opłaty startowej.

3. Wpisowe wynosi 30 zł.

4. Turnieje ligi Łódzkiej " OPEN " w sezonie 2022 (15 turniejów i 2 turnieje Masters ) rozgrywane będą w czwartki od godziny 19 (zapisy do 18: 45, również telefonicznie)

5. Mecze odbywać się będą w MULTIBALL, gdzie zawodnik wygrywający walkę o rozbicie oraz wygrywający każdą następną partię ma prawo zdecydować pomiędzy odmianami „9 bil” lub „10 bil” .

System rozgrywek: - "grupy - każdy z każdym" Ilość osób w grupie zależna jest od ilości uczestników w danym turnieju. Mecze w grupie będą rozgrywane do minimum 4 wygranych partii - chyba że prowadzący podejmą decyzje o przedłużeniu meczów z powodu np. małej ilości zawodników. Rundy pucharowe rozgrywane będą do minimum 4 wygranych partii. W grupach rozstawiona będzie czołowa czwórka zawodników z rankingu. Resztę uczestników automatycznie rozlosowuje program.

6. Zawodnik ma obowiązek stawić się przy stole zaraz po wyczytaniu, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 minut. W innym przypadku mecz zostanie uznany za przegrany. Gramy na stole wyznaczonym przez prowadzącego turniej - nie ma możliwości zmiany stołu przez zawodników.

7. Ze względu na ograniczony czas turnieju, późną godzinę rozpoczęcia i godziny funkcjonowania klubu, zawodnicy są zobowiązani do w miarę szybkiego rozgrywania meczów.

W meczu trwającym ponad godzinę sędzia ma prawo wprowadzić SHOT CLOCK (na uderzenie 90 sekund po rozbiciu i 40 sekund na każde kolejne uderzenie).

W przypadku celowego przedłużania meczu przez zawodnika prowadzący może dać ostrzeżenie. Nie ma możliwości przerwania pojedynku w trakcie meczu ( tzw. "wzięcie czasu" ). Dopuszcza się krótką przerwę ( max do 2 minut ) przy obopólnej zgodzie zawodników biorących udział w danym pojedynku.

Turniej nie zakończony przed g. 00:30 będzie kontynuowany w następny czwartek w godzinach 17-19.

8. W zależności od zajętego miejsca w turnieju eliminacyjnym zawodnik zdobywa następując ilość punktów do rankingu

- 1 miejsce – 20 pkt.

- 2 miejsce – 18 pkt.

- 3 miejsce – 16 pkt.

- 5 miejsce – 14 pkt.

- 7 miejsce – 13 pkt.

- 9 miejsce – 12 pkt.

-10 miejsce- 11 pkt.

- 13 miejsce – 10 pkt.

- 17 miejsce – 8 pkt.

- 25 miejsce – 6 pkt.

9. Istnieje możliwość w trakcie edycji jednorazowego wpłacenia wpisowego i nieobecności na turnieju w danym dniu.

10. Ostrzeżenie prowadzący może dać zawodnikowi za:

- nadmierne nadużywanie alkoholu

- przeszkadzanie przeciwnikowi jak i innym zawodnikom w trakcie gry

- niestosowne zachowanie

- nieuzasadnione przedłużanie meczu

Po drugim ostrzeżeniu organizator lub prowadzący ma prawo usunąć niepokornego zawodnika z turnieju i punkty za ten turniej nie będą uznane.

Organizator / prowadzący ma prawo nie dopuścić chętnego do wzięcia udziału w turnieju bez podania przyczyn - w takim przypadku niedoszły zawodnik nie ponosi kosztów uczestnictwa w turnieju.

11. W każdej edycji prowadzony będzie ranking, z którego zawodnicy kwalifikują się do turnieju „Masters” –pula nagród 5000 PLN (za 3 czołowych miejsca w rankingu ogólnym przewidziane są dodatkowo puchary ).

12. Do turnieju „Masters” kwalifikują się zawodnicy, którzy po wszystkich turniejach zajęli miejsce w pierwszej 10 rankingu ogólnego i mają minimum 50 % frekwencji.

W turnieju „Masters” obowiązuje strój turniejowy, zgodny z przepisami PZbil (ciemne wizytowe spodnie i buty, koszula lub koszulka polo klubowa).

Do turnieju „Masters” dopuszczeni będą zawodnicy tylko w stroju turniejowym.

13. Turniej "Masters" rozgrywany będzie w systemie "grupy - każdy z każdym" w odmianę Multiball wygrywający rozbicie i partie decyduje w jaką odmianę grana jest dana partia. Rozbicie naprzemienne. Aby mecze Turniej Masters mogły odbyć się bez ograniczeń czasowych turniej finałowy będzie rozbity na dwa następujące po sobie czwartki.

Pula nagród dzielona jest pomiędzy uczestników „Masters” wg. schematu:

I m-ce- 2000 pln

II m-ce- 1200 pln

III m-ce- 800 pln

IV m-ce 400 pln

V m-ce 300 pln

VI m-ce 200 pln

VII m-ce 100 pln

14. Wszystkich zawodników obowiązuje sportowe zachowanie, w przypadku nieadekwatnego zachowania, a w szczególności nadużycia alkoholu, środków odurzających lub używania wulgarnych słów organizator ma prawo zdyskwalifikować uczestnika.

15. Prowadzącymi turnieje są: Jan Grzelak tel. 603 659 728 i Mateusz Zdziech tel.795 541 559 w sprawach organizacyjnych i zapisów.

17. W kwestiach spornych i organizacyjnych decyzję podejmują prowadzący turnieje.

18. Uczestnictwo w turnieju jednoznacznie wiąże się z akceptacją regulaminu.

19. W takcie sezonu regulamin może ulec zmianie – wszystkie zmiany będą ogłoszone.

herb.png